3.4.12

Fäärdigt!



Nu är renoveringsprojektet äntligen färdigt och hemkört. Jaa, inte riktigt färdigt ändå. Den uppmärksamme ser säkert att knoppar fattas på lådorna och så lär de förbli tills jag hittar de perfekta!
Nu är det bara en gång kvar av kursen före vi tar sommarlov och jag har insett att det projekt jag nu håller på med inte hinner bli klart. Vår lärare är nämligen mycket duktig och NOGGRANN! Igår när han bara skulle inspektera hur det gick för mig, bröt han plötsligt loss en del och sa "det skall inte finnas några spikar i den här, du måste byta ut spikarna mot trätappar"
- okej sa jag och insåg att mitt projekt plötsligt blev såå mycket mera invecklat.
Men roligt har jag ändå haft under kursen och kommer absolut att fortsätta i höst! Kanske jag har nån kompis som vill hänga med?

2 kommentarer:

Amanda sa...

wow! ere en sånde möbel-renoveringskurs eller bygger ni helt från början? Ja sko behöv in sänggavel, kanski ja kan kom å bygg en sån ;)

Liljas Corner sa...

Snygg form på den, och med de rätta knopparna till så...