13.9.11

Hälsningar från sjukstugan!


Käre Sambon kom äntligen hem från en jobbresa igår, och eftersom han hade vägarna förbi det stora gul-blå möbelvaruhuset, hade jag ett litet önskemål. Har länge sökt en golvlampa till vardagsrummet, men har fortfarande inte hittat den perfekta. Tillsvidare får jag nöja mig med en sån här.

Dessutom fick jag hem ett ex av den nya katalogen! Även om man kan bläddra i den online, så är det nog inte riktigt samma sak, som att hålla pappersversionen i händerna.
Så nu bäddar jag ner mig under en filt och njuter :)

(Fast om jag skall vara riktigt ärlig så har jag redan legat under filten 1½ dag eftersom jag fått en hemsk förkylning...)

6 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Njut av bläddrandet i katalogen och krya på dig!

Ullis sa...

Den där lampan har vi också! (Finns också bordvarianten och 2st vägglampor som väntar på att vi ska börja renovera vinden...)
Krya på dig!

Galleri MochB sa...

Den var fin också tycker jag! Förkylningar är aldrig kul. Hoppas du kryar på dej snabbt :O)

StrandviksVillan sa...

Tjusig lampa!
Nån katalog har jag inte fått tag på, brukar hämta från R-kiosken, men där fanns inte ännu.

Haahahahaa - jösses vilken story om den där plastorkidén!! Men alltså...! Hur kan man missta en konstgjord för att vara en äkta?? Hon kanske inte är så van med krukväxter? ;)

Hoppas du kryar på dig nu och får en skön helg!

alegni sa...

den där lampan och samma i bordsmodell har min väninnna. de väcker lite habegär, men i onödan, för vi har absolut inte rum för dem ;)
hoppas du mår bättre!

HEMMA sa...

Hejsan!
Kul att du tittade in på bloggen :)
Byrån är nog ett nyinköp, har inte hittat en ny eller gammal före den här så var tvungen att köpa den!
Mvh MALIN