5.2.12

Test 2

Nu har jag löst ett av problemen med att telefonblogga: hur man får flera foton i samma inlägg. Nu blir det intressant att se i vilken ordning de hamnar.
På fotona ser ni fredagens loppisfynd: kokbok med traditionell mat (2e). Vad sägs om hemlagad memma?
Fynd nr2: jultidning från 2011 (20 cent) med reportage från Stundars. Till höger i bilden från tidningen ser ni Ulrika som skriver bloggen "Från denna dag". Tyvärr vet jag inte hur man länkar via telefonen så varsågoda och googla :)
De sista fynden är två filmer a' 2e, den ena med Twilight stjärnan Robert Pattison i huvudrollen, den andra filmen heter "Pianisten". En film jag delvis sett.

3 kommentarer:

Pia sa...

Remember me är så fin att man pjular å pjular.. snyft!

Liljas Corner sa...

Jag tänkte först säga att jag sett Remember me, men nu är jag inte alls säker. Måste ta reda på.
Kul med Stundars-reportaget!

tette sa...

Remember me, otrolig film! <3 snyft