20.10.11

Jag fick en intressant kommentar....


Efter att jag skrivit inlägget om våra misslyckade försök att få tag på försäljaren av stockhuset fick jag denna kommentar:


låter sååå bekant! Vi pratade med försäljaren för en stochustillverkare på bostadsmässan i botniahallen och han skrev upp våra telefonnumror och skulle ringa "nästa vecka". Vi skulle få åka och se på ett hus just av den modellen vi funderade på. Han har inte ringt än. Det där var 3 år sen. Försökte kontakta företaget men fick endast en katalog på posten... Hamnade i misstag in till weekendhouse i petalax när de hade visning en lördag. Försäljaren vid hartman i vasa var ingen hit men däremot finns en Kim på fabriken i Petalax. Han fixar ALLT! Dessutom ingår allt och allt går att ändra, ordna o fixa. Ångrar inte det minsta att vi valde dem!
Av AnonymStockhusdrömmar på 2011-10-19


Om du läser detta skulle det vara roligt om du kontaktade mig via epost. Ett av våra alternativ är nämligen Weekend house och det skulle vara intressant att höra lite mer om era erfarenheter av detta företag. Även om vi än så länge verkar ha samma åsikt: mötet med försäljaren gav inte så mycket men Kim är värd en löneförhöjning!
Så om du vill svara på några frågor, kontakta mig på epafs81@hotmail.com


2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har mail!

Liljas Corner sa...

Va bra att den anonyma upphittades ;)

Va skit att det ska va motgångar redan från början, då det annars också är en massa motgångar och val som ska göras då man bygger hus. Hoppas ni hittar rätt!