12.12.11

Julprickar



Så var Stockholmsresan avklarad. Vi hade en väldigt trevlig resa med massor med shopping, god mat och ett besök i Helenius hörna. Just den kvällen hade han statsministern som gäst, och avsnittet har redan sänts på tv förra fredagen.
Vi bodde på ett väldigt mysigt hotell och en sak vi lärde oss var att man inte alltid skall tro på alla bedömningar på hotels.com. Enligt de flesta kommentarerna där var vårt hotell inget vidare. Något som inte stämde överhuvudtaget! Hotellet var mysigt, personalen var trevlig och frukosten, som det hade klagats mest på, var hur bra som helst.
Jag var ju orolig över maten innan vi åkte, men det gick också bra. Lite gott unnade jag mig, men eftersom vi gick så mycket så märktes det inte alls på vågen när vi kom hem. Så idag visar vågen -11kg. Över jul får jag ta en liten paus, men sen blir det hårda bud igen.

Shoppingen då? Jaa, det mesta jag köpte blev julklappar så det kan jag inte visa, men detta köpte jag åt mig själv:


Filt från Lagerhaus


Duk från HM home


Dynvar från HM home


Som ni märker blir min jul väldigt prickig i år :)

2 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Fina prickar!
Åh, jag gillade det avsnittet av hörnan, statsministern var så rolig :)

StrandviksVillan sa...

Tack så väldigt mycket för att du lämnade en hälsning innan vårt sjukhusbesök!

Hoppas allt är bra med dig och att det framskrider med bygget!
Duktiga du som gått ner 11 kg, wow! Själv är jag alltför gottegris för att klara det :/

Gott nytt år till dig!
Ann-Christine