11.1.12

Födelsedagspresenten!


Nu börjar det vara en tid sen sist! Igår satte jag mig ner och hade tänkt skriva ett inlägg om året som gått, men det hela slutade med att jag istället gick igenom alla foton jag hade på datorn. Dit for den kvällen, och några foton till inlägget hittade jag inte heller :)
Istället tänkte jag nu visa åt alla som bidrog till min födelsedagspresent vad jag har tänkt satsa på. Jag fyllde nämligen jämna 30 på nyårsafton och jag hade önskat mig ett bidrag till en servis som jag har velat ha ända sedan jag såg den på bostadsmässan förra sommaren. Både släkt och vänner har bidragit till servisen så det blev en ganska stor summa jag fick! I februari har jag semester och då har jag planerat att åka på en liten shoppingtur för att inhandla min servis. Den säljs nämligen inte i Vasa området ännu.







Servisen är av märket Elinno och visst är den fin!

Jag fick även en helt underbar present av Käre sambon, något han lagat själv, men det visar jag en ny dag.

2 kommentarer:

alegni sa...

stort grattis i efterskott!
nina på lilja's corner har visst likadana koppar! servisen är jättefin.

Liljas Corner sa...

Grattis i efterskott!

Så det blev den! Jag tänkte på dig här om dagen faktiskt, då jag plockade med mina fina koppar :)